יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

ערב המבוא לסדנה הולך ונבנה, ואני מזכירה וחוזרת אליך
שלא תפספסו..
על מה נדבר? ומה יהיה שם? ובכלל - למה אני חושבת שזה כזה כדאי??

תודעת קוד הקיום באה אל חיי אחרי שנסיתי משך שנים מאד ארוכות לשנות
נקודות תקועות ויחסים גרועים שהיו בבית שלי.
מה לא ניסיתי?
טיפול אישי, טיפול קבוצתי, יעוץ הדדי, שלום לאלימות,
רייקי, פרחי באך, טתא הילינג ועוד ועוד..
כולם הפכו להיות לי כלים ודרכי עבודה
אבל לא שינו באופן מהותי את היחסים. הכעסים, התפרצויות הזעם,
האשמה והליכה לישון בהרגשה רעה היו מנת חלקי היומיומית
בנוסף היה רעש אינסופי בראשי -
מה אני עושה?
מה אני אמורה לעשות?
למה ככה ולמה דווקא אני?
ולמה למרות כל הנסיונות, כל עשרות אלפי השקלים שהשקעתי - הכל נשאר בסופו של דבר די דומה ודי תקוע.

נכון, לדינמיקת החיים ולאופי המשפחתי וגודל המשפחה יש את ההשפעות שלהם.

אבל עד שלא הבנתי לעומק את אחריותי לכל רגע ורגע בחיי
עד שלא הבנתי את מהות היחסים שיצרתי ומה ביקשתי בהם ולמה דווקא ככה
עד שלא הבנתי מה הקוד והיסוד שלי שפועלים/מפעילים את דרכי בעולם
עד שלא ראיתי מה אני רוצה לממש בכל רגע נתון ולכן מביאה על עצמי התנסויות כאלו ואחרות
ועד שלא חוויתי אהבה אמיתית. בלתי מתפשרת, בלתי תלויה ומתוחזקת יומיומית למי שאני -
כלום לא זז.

ולא יכולתי לקבל את כל זה - אלא מאדם שחי ככה. שהיה לי מודל. ששימש השראה,
ולימד אותי את הדברים האלו ועוד רבים.

ואת כל זה אני מאד רוצה להעביר הלאה.
הסדנה היא מבית Walk about LIFE -  ונקראת "האומץ להיות אני - בתודעת קוד הקיום"

אז אם מרגיש לך נכון
 ועוררתי את סקרנותך
בואו לערב מבוא. יום ראשון שמונה בערב, מצפה נוף 72 בכרמיאל.
יהיה נעים, טעים ומחכים

זו סדנה ראשונה של חברת Walk about LIFE
אני מתכוונת לפתוח סדנה נוספת בחיפה השנה
ואם אתם מכירים עוד אנשים שזה יכול להתאים להם, מישכו אותם בשרוול ובואו איתם..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה