יום ראשון, 5 ביולי 2015

היום אני הולכת להביא לכם מוצר חם חם,
משהו חדש שאני עובדת עליו 
www.mat.co.il/Bmc
אבל קודם אספר מאיפה הוא נולד -
מכירים את אחד הרגשות הכי פופולריים אצל הורים?
חשבת על אהבה? על שמחה? על קבלה?
אולי, אבל לפניו זוכה בתחרות בפער ניכר
רגש האשם.
למה לא הייתי סבלנית?
למה שוב הכנתי סנדויץ' משעמם?
למה אני לא שמחה שהוא בחופש הגדול?
למה אני מסתכלת בסלולרי במקום עליו באמצע מסיבת סיום??


רגשות אשם והורות-  חיבור שברור לנו שהוא ביחד.
זה חלק מהשיחה ההורית שלנו.
זה חלק מההרגשה שלנו כהורים.
אני מנסה להיזכר מתי אצלי נולד רגש האשם הזה ודבר ראשון אני נזכרת
שעוד הרבה לפני שהפכתי להורה היה הרגש הזה חלק מהמורשת שלי,
חלק שטופח, הושקה ודושן יום יום גם כמודל
כששמעתי וחוויתי בתוכי את שיחותיה של אמי,
את הלך הרוח בבית ואת תחושותיה הפרטיות.
ככה שלהורות הגעתי לזה well done.
(טיפ מחשבה קטן- אם אנחנו לא רוצים שילדינו יתענו ברגשות אשם-כדאי שנוותר עליהם בעצמנו).

בכל אופן בתי הבכורה נולדה ואנחנו (זוג מאד צעיר) יושבים על ספסל אבנים מחוץ לבית חולים
( עד היום, כמעט 29 שנים חלפו ועדיין אני מרגישה את התחושה)
וחושבים איזה שם לתת לה -ובלבי מהומה-
"אני אמורה להיות איתה עכשיו זה לא בסדר שהיא לא צמודה אתי איזה מן אמא אני??"..
לקח לי שנים מאד ארוכות, ותהליכים רבים,
ורק כשהגעתי לדרך בה אני עובדת היום וחיה אותה יומיום (קוד הקיום)
הצלחתי להרשות לעצמי לוותר על רגשות אשם כמתאבן, מנה ראשונה שנייה שלישית רביעית וחמישית - בכל יום..

ולכן אני כל כך מאמינה בדרך הזו וחשה שליחות להעביר אותה הלאה.
כי רגשות אשם זה רעל.
רעל מזוקק שאנחנו מזריקים קודם כל לעצמנו.
ואחר כך לאהובי ליבנו.

אז מה המוצר?

אתגר 21 יום של אהבה, נטולת רגשות אשם!
אני מזמינה אותנו למסע קטן- לנסות לוותר רק לתקופה קצרה על רגשות האשם- ולראות מה יוולד בתוכנו במקומם.
בכל יום אתן תרגיל קצר שיעזור ונקודת מבט נוספת..
בקבוצת הפייסבוק הסגורה רק לנו נוכל לשתף ולהעזר אחת בשניה ( מקווה גם אחד בשני)
להתמודדות וחיזוק השינוי ובכלל בתקופת קיץ לוהטת רגשות זו.
מוזמנים להכנס לקישור, להמשך תהליך...
www.mat.co.il/Bmc
ויותר ממוזמנות לשתף חברות שנראה לכן שירוויחו מזה..

זהו. שיהיה לנו קיץ מלא שקט בראש..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה