יום שני, 8 ביוני 2015


הוא ישב מולי, מתבונן ואומר - אני לא בטוח שיש בך את הכח לעזור לי.
ואני מולו חושבת ושואלת -  האם יש לך את הכח לעזור לעצמך.
האם הוא באמת מוכן להכיר ולדעת את עוצמתו,
ולממש אותה בעולם,
ולהיות עוצמה וכח,
ופשוט לחגוג את מה שניתן לו מהטבע שלו -
האם הוא מוכן להתמסר כל כולו לתוך התהליך - ולהכיר את כל צפונות יכולותיו
ופשוט להיות.
כמו עץ אלון גדול.
נוכח
חזק
בוטח
יודע
כמה אנחנו מפחדים להיות במקום הזה, שבו עוצמתנו המלאה יוצאת לאור.
כמה אנחנו מפחדים להעיז להיות כל מה שיש בנו,
ולהוציא את זה החוצה.
תארו לכם עולם נפלא, בו אתם פשוט חוגגים את מי שאתם...
לא מתחבאים ולא מסתירים מעצמכם שום פרט,
שום יכולת,
שום אהבה.
פשוט נוכחים, בפשטות ההוויה...

נכנסתי אליכם בסערה,
מתוך השיחות שאני מנהלת באחרונה עם אנשים.
הם מפגישים אותי עם הפחדים שלהם,
ואני פוגשת אותם ואותי.
לו רק ידעו כמה הם נותנים לי..
בחיים, בתוך יחסי הגומלין התמידיים שאנו מקיימים עם העולם -
כל אדם שאנו פוגשים באמת מפגיש אותנו עם תהליכים פנימיים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה